Thursday 15 May 2014

MARILAH KITA MULA MENANDA

mMinggu ni dah start la exam week...
Actually exam weeks sebenarnya...
Biasanya exam 2 minggu...
Tapi tahun ni drag sampai dekat 3 minggu sebab de cuti wesak n sambutan hari guru...
so 2 hari ni memang xde exam laaaaaa...

Hari ni bleh start menanda kertas...
Patotnya petang semalan dh bleh marking..
Tapi mood yilekkk...
Plus aku pikir kang waktu jga exam pagi ni kang melopoooonh xtau nak buat pe...
So kita start pagi ni la ye...

Mulakab dengan membuat lobang-lobang dulu...
Aku guna pen merah.
Buat pusingan lengkap beberapa kali kemudian tekan di tengah2...
Maka hasilnya....



Hehe...
Comei plak aku tengok hasil sentuhan tangan aku ni...
Hahahaha.....

Macam senang je main tekap macam ni kan..
Memang senang pun...
Tapi aku akan double check semua kertas jawapan dulu...
Kena make sure dulu setiap soklan tu hanya ada satu jawapan je...
klo tak tak adil la kan..
buatnya budak2 ni tanda 2 jawapan..
Pastu salah satu jwpn dia kena pulak dgn jawapan yang betul...
Dapat markah haram plak dia..
No no no...
Ini tidak boleh!
heheheeeee

Oklaaa..kepada rakan2 yang akan turut serta dalam misi menanda ini...selamat berjuang diucapkan....

MARILAH MENANDA

No comments:

Post a Comment