Thursday 31 May 2012

ABG AUF DAPAT SURAT

Petang tadi ada surat untuk Abg Auf. Betulla budak zaman sekarang, baca pun tak reti lagi, usahkan baca, ABC pun bersepah berterabur tak larat nak kutip lagi, tapi dah dapat surat. Macam la dia reti nak baca.



Ni kira surat yang kedua Abg Auf pernah dapat. First dulu masa nak raya. Abg Auf dapat poskad raya. Kelab Upin dan Ipin. Yang ini pun dari Kelab Upin dan Ipin gak. Aku la dulu, register kan Abg Auf kat kelab ni. Dapat free t-shirt Upin Ipin, tapi size yang paling kecik pun Abg Auf tak leh pakai. Gedabak. Tu dulu punya cerita, dulu pun tahun lepas aku rasa. Hmmmmmmm.... Kurang daya ingatan nampaknya. So sekarang Abg Auf dah boleh pakai t-shirt tu, cuma labuh sikit, leh buat mini skirt :P
Tak jantan la anak aku pakai mini skirt, hahaha....

Isi surat tu, just ini..........



Aku : Belan, nak gi ke? Diskaun 10% tu..
Belan : Nak gi ke?
Aku : Lorrrr.... Orang tanya dia, dia tanya orang balik. Huh, taknak la, selaut manusia je nanti, confirm! Maskot pun mati lemas je nanti. Jadi ke nak gi Zoo Taiping tu?
Belan : Jadi...

Haha... Abg Auf, kita gi Zoo Taiping hujung minggu ni,papa ajak (series, aku tak minat segala zoo or outdoors activities, aku tak suka panasssss)... Adik Ajim tinggal dengan Opahnya. Bagus tak aku :P

Belan balik hari ni sebab pagi sok aku kene ikut dia pergi BM, kira macam hantar dia je, sebab petang esok dia nak bawak balik motor. Motor kenangan aku masa di Kapit, nanti kalo rajin aku tunjuk gambar moto kesayangan aku tu. Plan asal nak pos guna keretapi je, tapi mahal weih, sampai Taiping je RM 140. Kalau sampai tempat aku ni? Takpela Belan, ur wife ni kan cuti 2 minggu, meh i hantar u pergi kerja, ok wat :P *mood gediks dah mai dah....

Ok jom tido, sok kul 6.45am dah nak gerak. Good nite everybody......Salammmmm..

No comments:

Post a Comment