Thursday 24 May 2012

Ajim oh Ajim

Adik Ajim. Esok dah tujuh bulan dah dia ye. Cepat je dah tujuh bulan. Aku rasa macam baru je beranak kan Adik Ajim tu. Hmmmm... Boleh beranak yang no.3 dah kot :P



Ni Adik Ajim. Tengah buat mende tu Ajim oi.




Dia buat lagi.. tapi ni pejam mata pulak :P Ajim buat pe ni....




























Agak2nya ada ke orang leh paham gambo si kenit ni tengah buat apa. Haha... Time ni aku dah bantai gelak kat Ajim.

Masa ni kitorang lepak kat porch, Adik Ajim dok dalam walker dia, Abg Auf naik basikal dia. Diorang ni dok tawaf la porch tu lapan belas kali ( ye sangat la aku dok kira bape kali diorang tawaf )... Then Adik Ajim ni stop blakang kete Myvi adik aku. Trus dia naik sheikh... Tangan terdepang macam titanic tu, tapi ajim ni versi kasar la, siap ngan suara mendengus- dengus. Aku ni tengok pun heran, kemenda ko ni Ajim. Then dia terapat2 muka ke Myvi tu, tak cukup rapat muka, dia jilat2 pulak, hadoi Ajim oi. Kotor r kete pakcik ko tu.

Rupa-rupanya dia nampak muka sendiri dalam kete adik aku. Ye la,kete baru kan, memancor-mancor la lagi shining nye, leh buat cermin. Kete aku tu ye la dah kusam, kemek pulak, retak pun ada. mujur boleh jalan je lagi.

Punya la kusyuk si Ajim ni berkawan ngan kawan baru dia tu. Yang adik aku tu jeling je la,haha.. Calar kete dia... Hahahaha... Aku suke....:)

No comments:

Post a Comment