Sunday 17 June 2012

ABG AUF DONE HIS FIRST JIGSAW PUZZLE

Wah, seminggu aku biar blog berkurap, sekali update, cerita jigsaw puzzle je. Budget hebat sangat la cerita jigsaw puzzle aku ni. Haaaaaahaaaaaa....


Ateeeeee....


Gambar nye banyak, mood nak update je yang tak pernah banyak, surut memanjang...


Petang tadi pergi kedai, beli barang sikit, Abg Auf ni mengikut pulak, mesti akan ada nya barang dia nak paw nye. So dia amik la adik beradik coco crunch tu, aku tak tau ape, aku amik je ape yg dia tunjuk tu, sebab bukan aku yang bayar, Belan a.k.a suami soleh yang bayar. :P


So dalam koko crunch ni ada la mainan jigsaw puzzle ni, kecik sejemput je. Tapi susah gak nak buat, tak simetri, jenuh nak menyusun, tambah dengan Abg Auf ni yang sibuk nak menyusun, maka berganda la susah aku nak menyudahkan kerja menyusun. Last2 siap gak la, Abg Auf suka la, sebab dia tengok ada gambo raksasa dalam tu. Gambo gajah Ice Ace tu dia ingat raksasa. Kalau dah ada raksasa, kena la ada Ultraman nya. Maka bertukar laaaa dia jadi.... TEKENENNNNNNN........


Patut ke aku tukar tittle, ABG AUF DONE HIS FIRST JIGSAW PUZZLE ( WITH HELP FROM MAMA) ?


Heeeewwww......


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment