Saturday 2 June 2012

ADIK AJIM : HAIR CUT

Lately aku tengok Adik Ajim dok menggaru kepala je time nak tido. Tabiat baru ke. Gatai kepala kot. So aku assumed dia gatal kepala, sebab panas. Rambut pun dah panjang.

So tadi bawa Adik Ajim gi potong rambut. Kat kedai macha ni. Abg Auf selalu potong rambut dengan dia, ok la. Kalau dengan orang lain, meraung-raung macam la tukang potong rambut tu nak potong kepala dia je. Dengan macha ni Abg Auf ok. Macha tu pun masa potong rambut dia wat la bunyi-bunyi, nak tarik perhatian Abg Auf.



Masa ni dia dah nak start enjin tercebik-cebik dia. Aku tolong amik gambar je. Tak tolong pun macha tu tarik perhatian Adik Ajim. Saja nak test power dia :) Alasaaannnn....



Then Adik Ajim dah start usha macha tu.



Operasi melolong pun bermula. Lepas je amik gambar ni aku tepaksa simpan hp, tolong macha tu. Tak cukup power la you macha :P Aku tolong pegang tangan Adik Ajim, riso aku. Macha tu dah la pakai mesin dia. Ok,dapat selesaikan misi hair cut dengan jayanya.



Adik Ajim serius je muka masa otw balik umah.
Jangan marah arr Adik Ajim.

Petang tu saja tengok movie yang ada dalam laptop adik aku. Avatar : The Last Airbender.

Aku : Adik Ajim ni lagi nampak putih melepak la bila botak.
Belan : Aah, macam avatar je dia kan. Tinggal nak lukis arrow je.
Aku : ........ (Anak aku ni ko cakap macam avatar. Tapi, memang ye la kan, aku tengok pun macam avatar weih. Hahaha...)

No comments:

Post a Comment