Wednesday 25 July 2012

DATES DAN KURMA... AKU SUKA :)

Salam Ramadhan 1433H...

Hmm, last update blog, belum puasa pun lagi.
Hari ni dah hari ke 5 kita berpuasa.
Tapi aku dah 1 malam kantoi terawih.
Sakit kepala hotak kau nak meletop kebabommmmm.....

Haha...
Semua sebab time berbuka aku belasah air soya beberapa gelas...
Sudahnya, semalam semput aku datang balik...
Tercungap2 aku nak bernafas...
Pergi office, mengajo pun dah terganggu...
Nak bercakap kena control...
Silap terkuat je sikit volume suara aku, confirm semput.
Kena ambil inhaler...
Pastu ambil inhaler pulak berdas-das...
Konon nak cepat baik...
Memang baik, pastu sakit lain datang.
Petang semalam, lepas ambik anak-anak.
SAKIT KEPALA YANG AMAT.
Overdose la tu.
Padan muka aku.

So, no more soya bean ye. (pujuk diri sendiri)
Aku beralih pada kurma atau dates ni.
Dulu aku tak minat, betul.
Tapi sekarang.... suka pulak.



Ni yang paling aku suka.
Adik aku Pakecik bawak balik, orang opis dia bagi kot.
Takdenye dia beli sendiri.
Tapi seriously sedap.
Kurma bertangkai, takde la lembut sangat, tak berair, kering je.
Elok je manis macam aku masa anak dara.
Muahaha..
Sekarang pun manis gak, tapi kat mata laki aku je la.
:P



Ni pun Pakecik bawak balik dari opis dia.
Yang ni aku tak minat sangat la.



Ni pulak Belan bawak balik dari opis dia.
Pun aku tk minat gak.

Sekarang ni memang trend bagi kurma eh kalau bulan pose.
Belan, next year kita wat macam ni jugak nak.
Besar kan pahala bagi maka untuk berbuka.

Okla, nak bobom jap.
Kul 4.30 nak amik Adik Ajim dengan Abg Auf.
Bulan pose njrsery tutup awai, kul 5.
Sian gam kat cikgu diorang, nak gak balik awal,diorang pun pose gak.

Salam Ramadhan.
Selamat menunaikan ibadah puasa.
Selamat berterawih.
Selamat semuanya.

Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment