Thursday 3 January 2013

ABG AUF DAH READY. AJIM PUN...

Semalam gelabah siapkan barang Abg Auf n Adik Ajim nak g nursery baru. Abg Auf nak masuk tadika 4 tahun sebenarnya. Pastu sambung day care terus sampai petang. Nasib la anak2 aky dapat mama bekerja. Sila lah membesar di nursery ye anak2.



Beg school Abg Auf. Nasib la. Combination yg langsung x match. Haha. Pencil case Upin ipin vs beg Cars. Nampak beno mak ko ni main taram je pakai apa yg ada kat dlm rumah ni.

Asalnya nak pakai beg upin ipin
memang de 1set benda2 ni. Abg Auf kan ahli Kelab Upin dan Ipin.

Sekali masa nak pack barang dia baru la prasam beg dia tu xde kepala zip. Zip nya elok je rapat. Tp kepalanya xde. Jatuh kot. Aku tengok belah hujung nye memang dah pecah. So...xleh pakai beg tu. Nnt dah bukak zip beg, cmne nak tutup pastu. Mengangaaaaaa je la.



Ni susu n toiletories diorang. Ni semua nak tinggalkan kat sana. Naya la kalo nk kena mengusung hari2 kan. So yang klo dah nak abis nnt baru aku topup stok dia.



Ni beg sebetulnya. Beg cars td buat syarat je untuk Abg Auf usung. At least dia excited la kan. Pakai beg segala. Dah kata nak g sekolah. Mesti ada beg. So beg dalam gambar ni aku letak pakaian Abg Auf n Adik Ajim. Tapi aku pening sikit. Cmne cikgu dia nak tau mane baju abg auf mne baju adik ajim . Size pun x banyak beza. Pampers lagi. So aku buat camni.



HAHAHA... Aku tak sure la ni masuk kategori kreatip ke bengong. Hahaha. Siap baju Ajim tu aku letak plak dalam satu beg kecik warna purple. Nk seperate baju dia ngan abang dia. Nasib la korang. Tertuko baju ke nanti mama tetap kenai korang la. Dont worry. Heeeeww...

Last sekali.



Kita tulis nama diorang kat depan beg tu. Aku tengok dah macam nama brand plak. Haaaaaaa.... De lagi 1 gambo last.



Ni baju Abg Auf nak pakai hari rabu. BELAN yang akak siapkan diorang sebab aku g keje awal. Cikgi kan. Kena masuk awal. Belan masuk opis kul 8.30. So better dia hntarkan. Klo aku yang hantor kul 6.40 dh kena keluar rumah dah diorang. Sian plak kan.

Sedih gk pikir anak g sekolah tapi aku tak dpt uruskan. Aku kne g keje sambut anak orang laib kat sekolah. Huhu.. Ye aku tau. Kami yang menurut perintah.

No comments:

Post a Comment