Thursday 14 November 2013

ABG AUF SEMPUT









Dalam sejarah la aku bawak Abg Auf ni gi amik neb.
lepas neb yang pertama doc ckp masih ade lagi semput tu.
so amik lagi sekali.
Abg Auf dlm semput pun still aktif beno.
Sambil ber neb tu dia bleh bantai baca surah fatihah ngan 3 qul kuat2.. mulut dah kena pekup pun kuat gak suara dia. aku tak larang pun. aku join dia baca surah2 tu lg ada la... tapi aku xde la baca kuat2. gila apa!

Pastu doc ckp Abg Auf kena warded la sebab dia dah amik 2x neb pun x kurang semput dia..

Aku explain la kat doc betul2. mane de orang nak jaga dia. Aku ngn Belan masing2 tak leh cuti. semua dlm critical time. mmg xleh cuti!

Doc ckp ok tp kna amik neb buat kali ke 3. pas neb tu plak kena minum ubt predsolone sampai 20 ml!!

skrg abg auf ok dh sket. tp de mengah lagi..sbb batuk dia xabis2...
cepay sihat eh abg Auf.

No comments:

Post a Comment