Sunday 22 January 2012

DEMAM...:-(

Ini kali ke 3 aku demam dalam masa 6 minggu...2 minggu sekali mesti aku demam...masalahnya aku demam bangsa yang sakit sendi satu badan..berbisa tak ingat...tak larat betul..

mula demam dulu mase hujung bulan 12..masa tu aku belum start kerja lagi, still dalam cuti bersalin...so selamat...tak payah amik mc...

2nd demam masa 2minggu aku start keje kat tempat baru ni..tak pasai2 aku mc 2hari...

ni kali ketiga aku mc...mujur la kene cuti raya cina...slamat lagi rekod cuti sakit aku...hehe..

aku bukan ape..klo demam ni takut jangkit kat anak2 aku je, tambah2 si adik ajim tu...baby lagi tu...tu pn dia selsema n batuk...tapi bukan jangkit nan aku..cikgu taska dia yang tak sihat...jangkit kat anak aku...mujr abg auf sihat je...klo tak berganda2 la tugas laki aku nak jaga bini n anak2 yang tak sihat..

ni pun suami aku tak bagi aku handle adik ajim sangat..takut jangkit..tak bagi nya aku nak direct breastfeed...tapi bagus gak, ak leh fokus rehat..tapi stok frozen ebm ajim makin kurang la..aku dpt wat 4oz ebm je td..ikutkan aku stil hutang 3 botol la sebab petang tadi stok dah kurang 2 botol...

ni dah ok banyak dah ni..harap2 esok aku fully recover...nak wat stok susu ajim ni...ameennn


[arini abg auf genap 2tahun 5 bulan]:D


Published with Blogger-droid v2.0.3

No comments:

Post a Comment