Thursday 1 March 2012

Aku, Zira dan Zura

Sabtu, 25.02.2012, aku kena kerja..

Serius tak syiokkk...

Sabtu masa untuk bersama famili...

Masa untuk berehat...

Masa untuk melaram ke kenduri...


Yesss... Kenduri...


So sabtu lepas aku telah selamat melaram di majlis pertunangan kawan aku, Zura..Penat gak la sebab aku pergi straight lepas kerja,around 3pm aku sampai..


Aku pergi dengan kawan aku, Zira.. Budget macam anak2 dara teman anak dara lain nak bertunang, sangat terasa muda...Heavennn...


Aku kan kahwin agak awal among my school mates,even antara terawal yang dapat anak...So terasa agak terkedepan juga la live aku.. Salah satu buktinya, baru2 ni beberapa kawan aku baru bersalinkan anak sulung diorang. Aku? Usah kira anak sulung, anak nombor 2 aku pun dah masuk 4 bulan...Haha...


So bila dapat attend majlis kawan-kawan aku ni, especially without my kids around, aku rasa mood gediks aku mencurah-curah...Tapi still, tak gedik mane pun... Aku kan ayu, gediks ni kurang sket..Control beb..


So, back to the story, kawan aku tadi telah selamat ditunangkan, insyaAllah tahun ini juga diorang nak langsungkan. Semoga semua perancangan dipermudahkan Allah..Dapat aku meroyan jadi anak dara lagi..Anyway, tahniah Zura..


Published with Blogger-droid v2.0.3

No comments:

Post a Comment