Thursday 8 March 2012

MC.... Again... :(

Hari ini aku mc lg..

Tahun ni saje dah 4 hari aku mc...

Ini baru bulan 3..

Sementara nak sampai hujung tahun nanti, agak-agaknya berapa hari dah aku mc ye...


Ni semua sebab aku demam la ni...

Semalam aku still kerja..

Tapi memang sengsara la..

Jari aku ni sampai dah kebas...

Sejukkk yang amat...

Berapa kali aku tersengguk masa jaga client aku exam..

Tak menahan...


Nak drive balik pun satu hal...

Aku tawakal je drive..

Siap client aku si Aien tu tumpang balik..

Tapi alhamdulillah aku selamat sampai...

Terus je aku terkam katil...

Tak sedar diri sampai asar..

Sakitnya badan aku..tukang urut (laki aku) baru on the way dari penang..

Sengsara...


Malam suami bawa aku g klinik...

Doc cakap aku kene tonsilitis...

Infection pada tonsil..

Sebab tu aku demam..

Dapat mc harini...

Ingat pagi ni dah sihat, nak pergi kerja...

Tapi pagi tadi demam lagi..

So suami tak bagi pergi kerja...


So, aku masih berada atas katil sampai sekarang..

Memang rehat betulla...

Aku kena sihat, petang nanti  nak ambil anak-anak dari nursery...

Suami tak balik..

So aku sorang jaga anak-anak malam ni..


Published with Blogger-droid v2.0.3

No comments:

Post a Comment