Wednesday 14 March 2012

SELAMAT ULANG TAHUN SHIDADA

Hari ini birthday adik aku...14.03.2012...Birthday adik aku yang ke 18...Sudah 18 tahun dah adik bongsu aku ni....Abis dah buda sekolah dalam rumah ni...Aku je yang sampai tua nanti yang kena pergi sekolah tiap-tiap hari...Huhu... Adik aku ni lahir pagi-pagi raya Aidilfitri..Masa tu aku darjah 4..Aku ingat tak ingat sangat.. Yang aku ingat, dalam kul 12 tengah malam kot, abah gerak aku suruh ikut dia hantar mak ke hospital, mak sakit nak bersalin... Aku ikut je, then sambung tido kat kerusi luar bilik bersalin..Aku tak debar pe pun, haha..sekarang baru tau perasaan orang nak bersalin macam mane..Anak aku yang sulung, Abg Auf tu aku lahirkan kat hospital ni pun,sama tempat ngan ko la Shidada...So, dlm kul 4 pagi kot mak aku dah keluar dari bilik bersalin,terbaring atas strecher, adik aku ni diorang letak antara kaki mak aku.. Then nurse tu stop kan jap,bagi abah azan..Then abah cek plak cukup tak semua sifat...Aku tak peduli tu semua, tang aku peduli,kenapa adik aku ni kelabu semacam, maybe masa tu kan pagi buta lagi,so tak berapa nak cerah la adik aku..Rupanya, sampai sekarang ko terkenan dengan suasana pukul 4 pagi tu...hahaha...Tak pela...Aku pun bukan putih pun, kuning langsat..Angah langsat, ko pe shidada..? manggis eh ? :P Gambar tu aku songlap dari blog dia.. http://manisspelangi.blogspot.com Sebagai adiah birthday ko hari ni, angah kasi promote jugak ko punya blog..kasi up sket traffik juga..Muahahaha... blog adik aku ni lagi ramai pengikut nya, blog aku ni bukan tak ramai, kurang je..hahah..ini aku tak promote,cuba aku promote nanti,konfirm follower beriban,haha..aku nak keep my blog private to those who know me..korang2 yang tak kenal aku,baca la..kot ada yang kenal aku yang terjumpa blog ni,aku halal kan..berapa orang la sangat..aku slalu cek trafik, kenapa ada dari germany, us n china...kawan yang belajar kat oversea dah lama dah balik..baya umur aku ni semua dah settle down belajar..tinggal nak kawen...aku pulak tinggal nak beranak no.3... Eh?

No comments:

Post a Comment