Thursday 15 March 2012

PIZZA HUT

Dah lama tak keluar memalam hari dengan anak-anak. Aku kan ada anak kecik (nak masuk 5 bulan kira kecik la lagi kan?). Tapi disebabkan godaan Pizza Hut, maka aku dengan berani telah keluar beranak-ranak (aku,papa ajim, Abg Auf, Adik Ajim, adik aku Shidada n parents)...pastu plak masa tu birthday Shidada tu, aku tumpang perut la,lama dah perut aku tak merasa Pizza...


Kalo kat kampung aku ni, yang paling gah pun Pizza Hut ni la..Sebelum Pizza Hut ni buka, orang semua tumpu KFC.. 2tempat ni jela pun.. Mc Donald tak berani bukak francais dia kat kampung aku, takut tak laku... pelik. Ada ke McD yang tak laku..


Dulu de lagi 1 fastfood di kampung aku ni.. Chicken King..  bukan Burger King ye.. Ala-ala macam Burger King gak la..Fastfood... Self-servis.. Tapi tu la, non-laku..bukan non-halal, tapi non-laku...Bankrap bin muflis bin tutup kedai bin sadakallah hul azimmm... kedai tu pun dah bertukar jadi farmasi Guardian dah pun sekarang..cian..aku tak sempat menyaksikan peristiwa dia tutup kedai..aku tengah jadi mahasiswa UPM masa tu rasanya.. Balik-balik kampung tengok kedai tu dah bertukar jadi Guardian..Lagi ok aku rasa,aku suka masuk Guardian ni..Kalo masuk The Store bahagian make up dia aku rimas sikit.. Sales promoter dia tu.. Ko jangan la lalu kat produk dia, harus kene tahan... Tu baru lalu, cuba ko sentuh produk dia, alamat ko kene tadah la telinga dengar khutbah promoter tu.. Naya..


Apasal eh gambar2 yang aku songlap dari blog adik aku ni kuning semacam.. Kamera hp ko la ni Shidada.. Hp aku plak dah kong bateri, elok je kawan aku Ozie Boo call, terus arwah hp aku.. Kalau tak dapat dah aku bergambar dengan Zulhuzaimy pelakon tu, elok je dia dok berasap depan kedai sebelah Pizza Hut ni.. Adik aku Shidada ajak aku pergi tangkap gambo dengan Zulhuzaimy tu.. Kamera tak ada.. Nak guna kamera hp ko ni, alamatnya muka Zulhuzaimy pun dah takde rupa.. Kang dapat muka Zul Handy Black plak.. Apa barang!


Tapi syok lepak kat Pizza ni. Like mentioned earlier, dah lama tak keluar lepak makan malam-malam macam ni. Abg Auf pun excited semacam, makan banyakkk.. Buktinya, tengok gambar tu. Sampai ke titisan terakhir mushroom soup tu dia hirup...Dasyaaat.. Siap berbunyik-bunyik kau dia hirup sup tu.. Hadoi!


Hmmm... Cuti sekolah dah nak abis ni... Tak syiok!


Published with Blogger-droid v2.0.3

No comments:

Post a Comment