Thursday 1 March 2012

03.01 ATAU 01.03

Haha... Ni kawan aku (Am Kartik bukan nama sebenar) boleh pulak wish birthday aku hari ini.


Ni mesti kes tertukar hari bulan dengan bulan ni...Aku lahir 03.01, so kawan aku ni dah tertukar jadi 01.03...Haha...


Tapi ok gak,leh sambut birthday 2 kali..Daripada siapa yang birthday dia semalam, 29.02, lagi la,4 tahun sekali baru leh sambut birthday. Kalo nak jadi kes terbalik birthdate pun nahi mungkin, mane ada birthdate 02.29 kan..


Haha...


Anyway, thanks to kawan aku Am Kartik yang sudi terbalikkan birthday aku, even not so sure hari ini birthday aku ke tak, at least ko berani gak wish..Memang ko berani kena bantai gelak la weih.. :D


Tapi aku takkan gelakkan ko, aku publish dalam blog je...  :P


p/s : Nama lain bagi Abg Auf ialah Syamil.. Kecik2 dulu Abg Auf selalu sakit, tu yang tukar dari Syamil tu jadi Abg Auf.


Published with Blogger-droid v2.0.3

No comments:

Post a Comment