Thursday 8 March 2012

Cara Mengenal Kulit Babi @ Khinzir

Berikut adalah cara untuk mengenal pasti sesuatu barangan itu diperbuat daripada kulit babi:


Lihat dan perhatikan betul-betul struktur kulit yang digunakan. Oleh sebab struktur kulit babi adalah sangat berbeza dengan kulit binatang lain, maka ia sangat mudah untuk dikenalpasti.


Struktur kulit babi ini amat jelas dan biasanya kita akan mendapati 3 TITIK DALAM SATU TOMPOKAN titik-titik membentuk segitiga.


Cuba belek dan perhatikan dengan terperinci, kalau ada 3 titik bertompok-tompok pada kulit tu, maka MEMANG SAH, itu adalah kulit babi.


Kalau tengok gambar sandal lelaki ada jenama polo club kan..Berderau darah aku sebab Disember masa sale dulu aku ada beli 1 pasang kasut..Jenama Polo Club la weh...Sale 50% lagi..


Aku dah cek kasut tu,ye, aku pakai kasut kulit babi...Najis... Sejak tu aku tak pakai dah kasut tu...Nak sentuh pun rasa semacam..Huhu...


Harap entri ni dapat membantu kita semua..Mulai sekarang, pastikan kita check dulu barang yang kita nak beli..Bukan susah mana pun..


Sumber : hafizamri.com, email dari suami ku


Published with Blogger-droid v2.0.3

No comments:

Post a Comment