Friday 20 January 2012

setelah sekian lama.....

huhu...akhirnyeee setelah lebih 3 thn aku ni xmnempah baju kurung...akhirnye td ak telah selamat menempah sepasang bju kurung...1st try ngn tailor ni...so bg spasang dulu n of cos la aku nk dia ukur badan...xkn nk bg bju2 lama aku yg sah2 saiz zmn ank dara aku...ish2..walaupun aku masih mmpu mnyarung baju2 zmn anak dara aku even skrg aku ni mama kpd auf n ajim...


eh...3 tahun kawen tp anak dh 2....ye tuan2...rezki sy murah..kawen2 trus lekat...alhmdllh...n abg auf skrg pn dh 2 tahun 5 bulan n adik ajim dh nk masuk 3bln...


balik pd  citer tailor aku ni...actually dia ni mak pada client aku...aritu client aku ni tersembang pasai mak dia yg amik upah baju...aku plak mmg tgh cari tailor...maka akhirnye aku pn terjebak menempah baju kat mak dia...haha...tu pn kain yg aku tempah tu bkn aku yang beli...mertua ak bagi...so kne la tempah...nnt dia tanya2..ak xwat pe lg mau kecik ati org tua tu... bln 5 ni nk blk umh mertua aku so leh tayang kt dia...haha...budget nk kipas laa...smbil2 bawak balik ikan pekasam kegemaran sanak saudara suami ku , papa ajim...


well...opis aku cuti seminggu sempena raya dong dong ceng ni...heavennnnnn.... aku nak stay kt umah je...berehat puas2...n update keje2 tertangguh untuk 2 minggu ni...


dong3 ceng...

dong3 ceng...

dong3 ceng... dong ceng... dong ceng...


Happy Chinese New Year utk...bos aku...mr.lee....untuk opis mate aku chan n chong...n untuk semua clients aku even tak ramai..tahun ni clients aku ramai india plak....hehe..tak kisah la...janji de clients so keje leh jalann....


adios.....


Published with Blogger-droid v2.0.3

No comments:

Post a Comment