Monday 18 June 2012

HAMPA

Ku ditinggal senja

Malam menghampiri

Sendiri ku sedang menanti

Oh angin segera sampaikan rinduku

Terlupakah kau pada janji mu...


Ketika bersama

Rindu bergelora

Perpisahan menikam jiwa

Kau pandai mengusik

Kau pandai menggoda

Kini ku yang kau tinggalkan

Begitu saja...


Apakah ertinya

Ucapan manismu

Kau merinduiku...


Mungkin hanya aku

Yang membiarkan mu

MENIPU diriku...


Biar luka menyiksa jiwa

Biar kasih tak kunjung tiba

Kerna pada hakikatnya

Diriku kau persenda...


Aku hanya insan biasa

Lemah pada rayuan manja

Terlena dibuai mesra

Pada cinta yang hampa...


Aku tengok kat youtube, video klip semua meleleh sangat, tak lalu nak tengok. Lagu meleleh tangkap lentok macam ni memang kena dengan jiwa sinar thr gegar aku ni. Kenapa aku tulis lirik lagu ni? Aku tujukan khas buat seseorang yang aku harap dia akan baca dan fahami lirik lagu ni. mungkin tak kena tepat, tapi aku pasti dia faham apa yang aku rasa.... HAMPA.


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment