Sunday 30 December 2012

Nak publish gak

Aku nak publish gak.
Lantak la gambar tak clear ke.
Cerita suam2 je ke.
Aku nak publish gak.

Belan drive kereta. Nak gi bank. Boleh je park sekejap tepi2 tu je kan. Tapi macam tak syok la. Block jalan or ganggu orang.Pastu de je parking OKU depan tu. kot nak parking kjap tu ok la kan, boleh je ubah kereta klo betul ada org OKU nak park kat situ. tapi xpela. kitorang g jenguk depan sikit, kot de available parking. badan sihat semua. jln jauh sikit pun xpela. nak kata rushing pun x. so kita ke depan sikit.



Tapi sangkut plak blakang kete KW ni. Dia pun baru stop. kira driver de lagi la dalam kete ni. lepas wife n mak dia turun, aku ingat dia nak gerak la ke depan. cari tempat park yang sesuai. Sekali tak gerak. Rupanya ada satu lg kete double park kat depan. AEN hijo.



Belan pun hon SEKALI. sekali je ok. kot dia tak persan blakang dia ni dh ada dua bijik kereta beratur ni ha. tup2 driver AEN hijo tu KELUAR DARI KERETA, selamba tapir, usha kitorang then menonong masuk bank. Aku macam... Aik.. Mamat ni buta ke apa..klo pekak tu aku percaya kot. tak dengor aku hon tadi kot.

Belan kata ni la namanya BUAT PERANGAI. Dia tak puas hati kitorang hon kat dia, so dia sengaja la tunjuk muka dia then nak tambah panas lg, dia tinggal kete dia, g masuk bank.

ini perangai pun ada dlm dunia ni eh.
hello, hon ni alat komunikasi ok.
aku hon tu aku bgtau, aku nk lalu.
bukannya aku maki ko bengong double park kat lane sempit mcmni.
Takkan aku kena usung mic ke, psg sound sistem then annouce kat ko.

*Minta perhatian pada brader AEN hijo di depan, mohon jasa baik anda untuk beri laluan kepada kami yang di belakang ini. harap maklum dan terima kasih*

Camni ke nk communicate ngn kereta lain?

5 minit gak la brader AEN hijo ni wat pedajal kar kitorang. Dia lepak dlm bank jap je. then baru masuk kete n again! selamba badak sumbu badan beso otak kecik je dia masuk kete then blah. takde la reti nk angkat tangan eh. sangat bertamadun la lu brader.





gambo tak clear. aku nak tempek gk kat sini.
Bagi brader AEN hijo tu glamer.
Lu suka glemer kan brader.
Lu memang sesuai glemer kes2 tak bertamadun macam ni je bro.
K.E.S.I.A.N.

No comments:

Post a Comment