Saturday 8 February 2014

PLAN YANG BERJAYA DIGAGALKAN



Ini gambar kejadian pada petang jumaat yg baru ni.. Ceh ayat mcm ape :-P

Aku amik Abg Auf balik dr tadika dalam pukul 5 cmtu. plannya sementara nak tunggu Belan sampai rumah dalam pukul 6 , aku ronda la dulu merata kuale tu ha... Pusing istana 2 kali... Pusing je la... Nak masuk tak bleh la kan. pastu plan nak g cuci kereta la lepas tu. Belan sampai pukul 6 nanti bleh la g pasar mlm berjemaah anak beranak...

sudah nya, pasar malam ke mana... cuci kereta ke mana... Diorang ni bleh bantai tido plak dalam keta... Siap kongsi bantai lagi... xde plak perang berebut bantai plak tu.. macam sengaja je diorang ni menggagalkan plan aku dengan jayanya............

Aku plak sampai tempat basuh kereta tu.. tengok beratur plak 5 biji kereta... mood aku dah ke laut dah made ni.. xde maknanya aku nak beratur cuci kereta kat situ... baik aku balik umah...lain kali blh dtg cuci...

Diorang terjaga dr tido pun lepas mgrib.. elok sangat la tu... makanla kome nasi grg ngn telur je... barang basah kat rumah ni dh ilek pocik...

No comments:

Post a Comment