Saturday 4 February 2012

103 HARI

Fuhh....fuh... Seminggu aku tinggal blog aku ni....Berabuk sekati....


103 hari? Apa yang 103 hari... Heeee...actually hari ini anak ku si adik ajim dah berusia 103 hari...kenapa dengan 103 ni,special sangat ke..Hmmmm... Aku nak buat entry azim 100 hari sebenarnya. .Sekali terlepas... Aku sekarang cepat penat, kalau malam cepat je otak aku ni jam and trust shut down... Berapa kali dah aku balik bawa kerja opis, konon nak curi2 sambung  buat. .. Hampeh semata -mata. .So kalau weekdays memang tak dayo la nak berblogging...


Ajim... Ajim.. Dah 103 hari Ajim menceriakan hidup mama...Walau ada masa-masa yang aku rasa tension sangat ada anak kecil, yela, aku kan weekend wife..So aku seorang yang jaga dia malam2, ngan abang Auf lagi.. Kadang2 benda tu tak patut tension pun, tapi sebab aku sorang2 yang kena handle, so aku jadi stress and senang cepat marah.. Huhu.. ajim yang baru 100 hari ini pun pernah aku marahkan, apetah lagi si abang Auf tu..huhu..  Aku mengaku, aku bukan sesabar suami aku tu.. Suami aku ni la yang banyak handle anak2 kalau aku dh datang angin nak meradang..huhu..


Kalau si abg Auf tu aku plan nak dedahkan dia dengan silat, Azim ni aku nak jadikan dia tahfiz..Boleh ke.. Sekurang-kurangnya biarlah anakku ni nanti bersekolah agama.. Dekat tempat aku ni ada sekolah agama, Sekolah Al-Furqan.. si aku target anak2 aku nnt bersekolah sekolah agama ni.. Jadi tahfiz tu bonus untuk aku and suami, yang penting masuk sekolah agama dulu, gain all the basics first...


Semoga ada la rezeki aku dan suami  untuk beri pendidikan yang terbaik untuk anak2..


Published with Blogger-droid v2.0.3

No comments:

Post a Comment