Saturday 18 February 2012

JUJUR AKU DAYUS ... MELEPAS, TERLEPAS

Aku dah budget masa chantek punya...

Makan...

Basuh pinggan...

Siap barang anak-anak nak menyusu...

Toto dah bentang depan tv..

Air kopi dah bancuh untuk suami...

Kul 10 masa untuk diri sendiri..

Nak tengok hero pujaan...

Beto Kusyairi...?

Beto Kusyairy...?

Hentam sajalah labuci...


Sekaliiiiiiiiiiiiiii....


Abg Auf nak tengok Terminator Salvation, tv2...

Eeeeeeeee....Berangin aku....

Bukan berangin ngan Abg Auf...

Aku hangin ngan Papa Auf....

Dah sedap-sedap aku tengok Beto ni...

Dia pergi jenguk plak channel lain...

Iklan katanya...

Ye, aku tau iklan...

Dan aku juga tau anak aku ni kalo jumpa cerita macam lawan-lawan ni, dia akan ingat cerita Ultraman dia...

Dah budak tu nak tengok cerita Terminator Salvation ni.


Totally hangin!


Published with Blogger-droid v2.0.3

No comments:

Post a Comment