Saturday 18 February 2012

KENA LAGI....

Kena lagi...

Kereta aku ni de je halnya..

Bulan lepas kena langgar lari..

Aku park cun-cun depan rumah, bawah lampu lagi..

Kena langgar gak..

Mabuk + buta pe orang yang langgar kereta aku tu..


Ni kes khamis lepas.

Aku on the way balik dari keje.

Depan aku ada 2 biji lori dan sebiji bas..

Elok je diorang ni main lumba-lumba..

Budget comel la tu kononnye..

Lori dan bas main lumba-lumba....

Comellllllll la sangaaaaaat...

Bengong!


Aku dan beberapa biji kereta just follow je la..

Dah both lanes diorang dah conquer..

Kitorang nak buat apa...

Menonton adegan lumba-lumba 3 ekor anak gajah kat depan...

Layannn...


Tiba-tiba datang sebiji batu...

Baik punya landing kat cermin depan kereta aku..

Siap bagi cop mohor lagi...

Kenang-kenangan katanya...


Bengang........


p/s - Tadi pergi sambutan Maulidur Rasul..Aku tak berarak pun, usung anak2 nfan laki sekali, takde maknanya aku nak berarak....Gambar pun yilek.. Sedey


Published with Blogger-droid v2.0.3

No comments:

Post a Comment