Saturday 21 April 2012

3 TAHUN 5 BULAN

Belan tetiba pulak jadi so sweeeeeeettttt... Wish aku wedding anniversary ke 3 tahun 5 bulan..siap betul2 tengah malam dia sms aku..tapi aku tak balas pun...aku dalam fasa mogok kat dia sekarang ni...kenapa? cannot tell ya....:P


kitorang kawen 21 November 2008.. So selalunya bila2 21hb memang kitorang wish la ulangbulan perkahwinan kitorang.. tapi selalunya aku je yang ingat sebab aku yang selalu alert bab tarikh ni. Belan ingat anniversary 21 nov je...Kalo dia ingat yang ulang bulan ni pun biasanya mesti dah terlepas, dan selalunya aku sengaja tunggu dah lepas beberapa minit baru aku ungkit dia lupa ulangbulan perkahwinan kitorang. Kejam tak aku..Haha...


So semalam dia boleh ingat pulak kan. Maybe sebab aku dalam fasa mogok dengan dia, so aku rasa mesti otak Belan bekerja keras memikirkan kenapa aku mogok. Maka kemungkinannya adalah kerana dia akan lupa lagi ulangbulan perkahwinan kita.. Sian Belan.. Sorry bang, i merajuk sebab lain ye, teruskan berfikir. :)


Hari ini Belan balik. Dari Rabu dia stay Bukit Mertajam. So hari ni lepas kerja pukul 5.30pm dia harus balik ye Belan. Anak2 tunggu ni. Mama pun tunggu, malam ni mama nak rest ye, dah 3 malam mama sorang-sorang jaga anak2..malam ni turn papa..Ahaksss...


Belan ni selalu ada masalah mengeja bunyi "nya"..

punya jadi puya...

macam dalam msg tu, selamanya jadi selamaya..


Heran aku, betul ke Belan punya BM ni A masa SPM. Eja pun bersepah lagi ni...


Published with Blogger-droid v2.0.3

No comments:

Post a Comment