Friday 27 April 2012

ABG AUF vs PAMPERS

Apabila raksasa membuka pampersnya. Maka, terserlahlah keganasan rupa, kekuatan tenaga dan paduan suara. Grrrrrrrrrrr............








Entah apa-apa abg Auf ni, nak bukak pampers je pun. Macam nak bukak cawat besi je lagaknya. Hover! Siap tak bagi aku tolong, nak buat sendiri. Ok fine, anak aku dah mula belajar berdikari. Tapi kalo dah sampai babak ambil gambar nak bukak pampers pun dah selesai, tapi Abg Auf ni pulak tak selesai lagi bukak pampersnya, maka aku pulak la yang jadi raksasa nya. Bengang aku, lambat beno. Aku dah pusing rumah 14 kali dah (umah aku kecik je...)..Sudanhnya, aku gak la yang bukak pampers. Abg Auf nangis sebab aku marah dia terhegeh-hegeh. Ok, objektif pembelajaran tak tercapai hari ini. Maaf, mama ko ni bukan as penyabar as papa ko. Fullstop.

No comments:

Post a Comment