Tuesday 29 May 2012

AKU FOLLOW BEN ASHAARI

Tadi aku baru je jadi follower BEN ASHAARI. Tiba-tiba je dapat seru nak jadi follower dia. Hehe.. Siap aku terus masukkan dalam bloglist aku.


Camne entah tadi boleh terbukak blog dia. Aku pernah je bukak blog bro ni, tapi tu la. Masa tu tak sampai seru lagi, so jenguk-jenguk je la. Bukan tak tau tahap gaban popular dia ni, tapi still aku just jenguk and go. Ala-ala touch n go gitu. Sekali tadiiiiii..... terkena sumpahan keramat Ben Ashaari daaa...


So far dah 14 blog yang aku follow and as a newbie blogger, aku ada banyak masa nak blogwalking kat semua blog yang aku follow. Seronok, kadang2 rasa tak lengkap hari aku kalo aku tak blogwalking...Heee....


Sibuk jenguk blog orang lain, blog sendiri berhabuk sekati...Aku laaaaa tuuuuu...... :P


Published with Blogger-droid v2.0.3

No comments:

Post a Comment